Content Marketing & Facebook Ads? No jasne!

Facebook w dzisiejszych czasach jest idealnym miejscem do prowadzenia działań content marketingowych.

 

To on dostarcza nam doskonale targetowane grupy odbiorców, o których możemy dowiedzieć się o wybranych osobach prawie wszystkiego dotyczącego ich zachowań, predyspozycji zakupowych oraz zainteresowań.

Dodatkowo dzięki Facebookowi możemy wykorzystać najnowsze trendy i możliwości reklamowe które oferuje nam Facebook.

Możliwość tworzenia idealnych grup odbiorców przekazu na podstawie ich aktywności na stronie www.

W celu zwiększenia skuteczności przekazu content marketingowego możliwe jest targetowanie reklam tylko i wyłącznie na wybranych grup odbiorców, które odwiedziły poszczególne strony Państwa serwisu.

Możemy zatem targetować przekazać video, graficzny, tekstowy lub flah tylko i wyłącznie do osób, które zostały zainteresowały się wybraną ofertą na przykład zakładką cennik.

Możemy także przygotować spersonalizowany materiał video, który emitowany będzie tylko i wyłącznie do ściśle okreslonej grupy docelowej np. kobiet spodziewających się dziecka, które wykazały zainteresowanie produktami dla dzieci na Państwa stronie www.
Co więcej w tej reklamie możemy zastosować także infografiki, wypowiedzi ekspertów lub inne formy promocji contentowej.

poland-ca

Możliwość tworzenia reklam “ukrytych” tylko dla wybranych odbiorców.

 

Content Marketing & Facebook Ads daje nam także możliwość testowania kreacji reklamowych które nie będą dostępne dla ogółu odbiorców lecz tylko i wyłącznie dla ściśle wybranej grupy docelowej.

Przekaz contentowy możemy zatem tergetować do grup odbiorców zawyżonych do minimum 10 osób.

Jest to idealna forma promocji materiału, który ma być emitowany np. wyłącznie klientom klasy Premium.

Mnogość formatów reklamowych.

 

Facebook daje także ogromne możliwości w doborze form promocji.

  • Należą do nich reklamy wideo za które płacimy tylko i wyłącznie gdy odbiora obejrzy minimum 10 sekund spotu.
  • Reklamy graficzne, które charakteryzują się dywersyfikację oraz optymalizacją kosztów za kliknięcie lub wyświetlenie.
  • Możliwość emitowania reklam typu Multi Product czyli sprzedawania wielu produktów w ramach jednego postu

 

A teraz pomyśl, że Twoje artykuły, reklamy graficzne, video i flash mogą zacząć zarabiać już teraz!

Skontaktuj się z nami już teraz po więcej szczegółów!

Zapraszam do kontaktu!
Bartosz Paczyński

BP-foto-kolko_low