Communication Platform
Wszystkie projektyCharakterystyka projektu
Communication Platform, to internetowy system do zarządzania szkoleniami stacjonarnymi w firmie. Jej podstawowym celem oprócz ewidencjonowania i zarządznia procesem dydaktycznym w firmie, jest wspomaganie komunikacji na poziomie uczeń-nauczyciel-dział HR. Każda z wymienionych grup użytkowników posiada dostęp do wybranych funkcji systemu przy pomocy swojego indywidualnego panelu administracyjnego.
System ma za zadanie wspierać zarządzanie procesem dydaktycznym w następujących obszarach:
- Monitorowanie, ewidencja i raportowanie obecności uczniów na zajęciach
- Monitorowanie i ewidencja odbytych zajęć
- Udostępnianie dla ucznia materiałów w postaci cyfrowej
- Ewidencja programowa realizowanych szkoleń
- Monitorowanie poziomów nauczania uczniów
- Ewidencja i raportowanie wyników z testów
Dla obszarów z powyższego zakresu, został przygotowany szereg zautomatyzowanych funkcji wspomagających prace firmy m.in:
- automatyczne powiadomienia SMS o nieuzupełnionych listach obecności
- okresowe przekazywanie list obecności do działu HR na podstawie określonych reguł i ich raportowanie
- system monitorowania kompletności danych wprowadzanych przez nauczycieli